Wednesday 3 October 2012

istiadat konvokesyen ke-7

assalamualaikum.

alhamdulilah,semua urusan dipermudahkan oleh-NYA.aku baru sahaja selesai menghadiri istiadat konvokesyen universiti.satu hari yang sangat bermakna dan paling dinanti bagi diri ini.akhirnya,segala penat lelah dan usaha selama 3 tahun dekat u terbayar dengan segulung ijazah.=) walau ada mase'ny,hati aku sangat rapuh dengan bermacam2 perkara yang terjadi tapi aku tetap teruskan perjuangan dekat U dan berjaya buktikan yang aku cukup kuat untuk tetap bangun dan lalui semua benda tu.proud of myself.

perasaan mase naik pentas nak ambik scroll tu tak payah cakap la.berdebar gilaaa macam nak tercabut jantung lagi2 bila kena salam dengan raja muda.semua rase ada.sedih,terharu,gembira,berdebar dah bercampur aduk.i'm really touched at that tyme.terima kasih kawan2 sebab banyak membantu dalam melancarkan perjalanan hidup aku dekat sane dan menumpang kasih sayang korang.aku rase gembira sangat ada kawan2 yg supportive macam korang mase family aku tak dapat dtg hari konvo tu. :(

paling terharu bila beliau sudi wish "congrat!!!!!!" (29 SEPT,0851 AM)  mase pagi konvo tu.seriously,touched sebab beliau jadi org pertama yg wish dan ingat hari konvo aku.gembira tak boleh nak gambarkan dengan kata2.terima kasih juga sebab banyak membantu dari segi assignment engineering,video dan FYP.terharu lagi bila beliau tahu tarikh konvo padahal tak pernah cakap.hahah.tenkiu ;D
anda antara yg t'baek dan sgt best walaupun aku suka cari pasal dan kdg2 sakit ati gak la.

penat rupanya konvo ni ea.selalu tengok kawan2 je yg grade tapi sekarang giliran aku pulak.akhir'nya dapat pakai 'baju besar(jubah)' tu..hihihi



ohh yeahh!i'm officially graduated.
btw,tenkiu utk bear ni wlpun ak xtahu sape yg bg sbnar'ny.hahaha.

No comments:

Post a Comment