Wednesday 13 February 2013

next phase in life.


assalamualaikum.

dah agak lame aku biarkan diari bergerak ni terbiar sepi.sekarang,terlalu sibuk dan sedang belajar benda baru dalam fasa hidup seterusnya.sebelum ni,aku bergelar pelajar.sekarang aku bergelar pekerja.ye,secara keseluruhannya hidup aku memang berubah dan tak seperti yang aku harapkan.sesungguhnya,dari lubuk hati aku yang ppaling terdalam,aku tak pernah jangka aku kerja dekat sini.

my life:
kanak-kanak---> remaja--->dewasa
pelajar--->pekerja.
alhamdulilah,aku sudah bekerja dan masih lagi dalam proses penyesuaian diri walaupun sebenarnya dah agak lama keje tapi tetap masih dalam proses pembelajaran sebab bidang pekerjaaan aku sekarang ni sangatlah lari jauh dengan ape yang aku belajar dan langsung tak berkaitan.

mesti ade hikmah kenapa ALLAH letakkan aku dekat sini dan jumpa mereka-mereka ini.mungkin aku tak nampak sekarang,tapi aku percaya ada sebabnya.setiap yang berlaku pasti ada sebab di sebaliknya.jujur cakap,kerja ni menuntut komitmen yang sangat tinggi apatah lagi ni bidang baru bagi aku,jadi hati aku cepat rapuh..cuba jugak untuk bertahan tapi memang tersangatlah rapuh.

anyway,kerja sekarang ni sangat seronok dan sangat memeningkan kepala.

#keep on learning.be positive
#pretend like u strong is really tired.

No comments:

Post a Comment