Tuesday 3 January 2012

selamat tahun baru


assaalamualaikum.

Alhamdulilah,masih lagi dipanjangkan umur dan sudah melangkah ke tahun baru.semoga permulaan  tahun baru ini akan memberikan 1001 kenangan manis untuk dikenang dan perubahan ke arah lebih baek. Selamat tingal semua memori tahun lepas sebab ia  hanya akan disimpan sebagai satu diari dalam episode kehidupan yang kian mencabar. Banyak sangat kenangan tahun lepas,kenangan manis,kenangan pahit,kenangan yang melukakan dan sebagainya.yang manis akan diingati dan yang pahit jadikan pengajaran.

Bila tahun baru,orang sibuk nak celebrate meraikan kehadiran tahun baru dengan pergi tengok bunga api.masa ni la,pakwe makwe amik kesempatan bersesak dengan orang rami.ermm..lebih baek mulakan tahun baru dengan doa awal tahun.tak salah rasenya kalau kita buat.walaupun,aku tak pergi meraikan sambutan tahun baru seperti kebanyakkan orang laen buat,tapi tetap jugak dapat tengok bunga api,pertama kali sepanjang duduk U,budak2 kolej ni buat sambutan.ahha.meriah sangat hostel dengan percikan bunga api.it was really wonderful. ^__^


Tahun baru = azam baru? hahaha.nothing special.sama je macam tahun sebelumnya.tak payah sakan sangat list azam banyak sebab kadang ada yang tak tercapai pun.bagi aku,takde ape yang lebih penting cuma diharapkan dapat berubah jadi lebih baek dari pelbagai aspek dan menjadi seorang individu yang positif..itu memadai.now,I’m become strong gurlz.

nota jiwa:berniat nak delete FB dengan mengurangkan on9 n dh deactivate fb byk kali.tp,syg..T_T.mula b'alih arah ke twitter,tumblr n formspring.

No comments:

Post a Comment