Friday 2 March 2012

new sEm :)

assalamualaikum.

rase'ny dah agak lama jari jemari aku yang comel ni tak menaip entry terbaru.hakhak.entah kenapa..mungkin takde hati untuk menulis.entry kali ni bukan nak story panjang2 pun cuma sbg mukadimmah supaya korang tak lupakan aku.hihihi.

 sekarang,aku dah kembali semula ke negeri kayangan tercinta.huahua.sem baru dah bermula,jadi makne'ny aktiviti2 membuang mase seperti on9 harus dikurangkan sebab nak bagi sepenuh perhatian dan kasih sayang tak berbelah bahagi dengan pelajaran.. .:P. 


1 more thing,aku berjaya capai sedikit sasaran aku tahun lepas.alhamdulilah dengan result final yg d'perolehi. :) setimpal dengan usaha yang tak seberapa.jadi,tahun ni kena tingkatkan lagi pencapaian.everything goes smoothly and this year,tahun terakhir aku hidup dekat utara yang m'coretkan byk sgt kenangan.terasa sekejap mase berlalu..dah jadi final year students and final sem!ihik,bezzz...

nota jiwa: sedang berusaha untuk berubah menjadi yang lebih baek dan harap2 dapat result yang cemerlang(dean list again,insyaallah) :D

No comments:

Post a Comment