Friday 28 December 2012

nyaris maut

Assalamualaikum.

sekarang dah penghujung tahun 2012 dan beberapa hari je lagi nak masuk tahun baru.tak tahu nak cakap macam mane dan perasaan nak menghadapi tahun baru ni.tapi..yang pasti tak sabar nak mulakan hidup baru.tik tok tik tok..memang aku suka hilangkan diri dan muncul secara tiba-tiba dan bila update je,mesti nak sedih.aku sendiri tak faham dengan diri aku.alhamdulilah,aku masih hidup sampai ke saat ini walaupun aku hampir2 maut jika lambat menyelamatkan diri.nyaris. :(

(*speechless*)

terima kasih ya ALLAH sebab masih melindungiku.aku sangat tergamam mase insiden itu berlaku dan hati aku dah macam mati terkejut dan jantung terasa hendak berhenti berdeyut.tak mampu nak gambarkan dengan kata-kata.macam2 perasaan ade.



ALLAH masih menyanyangiku.alhamdulilah,terselamat.nasib baek.kalau tak,mesti dah maut dan salah satu anggota badan dah hancur!
pesan dekat diri sendiri : hati2 melangkah.malang tidak berbau T_T


p/s:darah yang mengalir tak henti dalam beberapa minit sebelum selamat sampai ke klinik.ouchh.parut masih kekal dan aku benci bila tengok kesannya sebab automatik akan teringat kejadian tu.ada sedikit rasa trauma yg t'tinggal.uhuk

No comments:

Post a Comment